THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, September 25, 2009

♥FamiLy dae シ

`我和童..N年前的照==
那只公仔就是去年我送她的禮物..她最愛的青蛙^^
今年她也想要..可是沒有賣了=(
今年的今天是她的大日子..認識她的朋友們..我們一起祝福她吧 =D

``HAPPY  BIRTHDAY シ
tu Th0ng babees**
~нαρρу вιятн∂αу~

[ Happiness starts fr0m ur HEART ♥
[ May d J0Y and Happiness b ar0und eu t0dae alwayss
[ Y0u wil alwayss b SPECIAL ♥
[ Y0U CAN D0 IT ♥ Jz bc0z 0f eu~
[ Remembering ENJ0Y Y0UR LIFE ♥


-

-

-

c0ntinue my st0ry =)
m0rning,darlinq call we wake up..
nid to0oo g0 aunt sh0p again..
f0rget wad time reach there ald == we cal thing eat and eat..
after than..my dear daddy wan g0 bek 0ffice =(
leave me and mui at there.. V mui c0me chat v me =)
we chat a while 0li c0z she wan t0ooo w0rk.. s0 hard larh she..but t0dae ish her last dae..s0 nvm yaaa =)
Feel b0ring..bring mui g0 playgr0und ^^

Playgr0und =]

Tis is skating d..but my mui tot is slide ==

Muii =)
**Yen


suddenly saw tis ^^ its nice.. sweet c0uple




ii LIKE tis muchhh =)

By Vie mui..kakax ^^

ar0und 11pm..mui feel n0t well nid t0 bek h0me..darlinq cal daddy c0me bek fetch us..在車上電臺說女生追男生會很CHEAP嗎?

我多嘴問爸比和達玲拍拖多久才結婚的..爸比說有感覺就可以了..達玲很反對..她說要等穩定了才能結婚..哈哈..原來我父母的觀念是醬的=)

過后又講到我和老公 == 聽了聽都覺得好笑..聊到去性..夸張@@

謝天謝地..上天賜我對思想觀念開通的父母^^感謝~

回到家..睡睡睡..三四點..舅舅來..我去沖涼沒鳥他..哈哈^^

排謝==出來時他已經回了..

愛這張

陽光

Sunshiine

晚上去吃飯..Ny0ya 1..

菜少到@@ 還是很小碟的..還好有條魚..不過全部都蠻好吃的^^

爸比叫我們去親魚頭==38到他~

過后去卡4買我的鞋..夠力..爸比又在38..把裝飾品的手弄成中指==

我和妹笑到肚子痛 =D 達玲一臉無奈..

爸比的杰作

妹和我 =)

買了鞋就回了..打給老公聊了下..慘了..買了才后悔=(

不好看=( 唉..算了..

回到家..寫這篇^^老公說不會用達玲借的爐..打了幾百次去給他又講沒電..算..沒理他了..

過后..他自己打來..^^

哎喲..懟卟起啦老公..明天沒去你家=( 懟卟起~

明天老公的姐姐生日..有開趴迪..可是我沒去..懟卟起丫~

童 ; 甡ㄖ筷楽~

0 评论:

Related Posts with Thumbnails