THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, January 9, 2010

♥ Surprise X(

一早醒来

第一件事就是看电话 =)

够力 电话一片漆黑 ==

起初以为是自动关机了


后来一直开不到 T.T

Slide上Slide下还是没反应 =(

赫赫 bad surprise X.X

_
_
_

下午陪表哥去买东西

买了和我的他 1周年的礼物 =)

叫表哥给我意见

因为男生的眼光 和女生不一样

虽然很贵 可是 我爱你

过后 去Popular买糖果屋的记事本 =)







包子 包子脸 == 多肉到@@

我 我 我 =)


11.01.2010

After school go take a lunch with my honey and lover =)

Nalanda Book Cafe

a peace place =)

salin the damn damn lonq sj note while we waiting our meals X)



After i finish my drink i went to my man house

Today whole day feel not well , my lens make me feel unwell

i need to rest =)

My man's room had change a new look =)

heheess XD all look like blue

Blue my favourite colour

make me feel happiness =) Nice new looks


还让我无意中发现 我的他开始写心情日记

我看了 感动

自己真的是不完美的女友

每次让你伤心

我现在才发现 你比我想象中还要爱爱爱我

你无时无刻 都努力的满足我所想要的东西

你的100分 我只有70

我会好好努力 全心爱你

谢谢你

我会珍惜你 珍惜所有

亲爱的 我爱你


0 评论:

Related Posts with Thumbnails