THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 20, 2010

♥ My night =)

After school take my lunch with my man =)

My gor Carson was come . Happy to saw him .

Lonq time din meet jor . Then eat together =)

ii love his hair style and the colour too .

Chat chat chat and chat ==

After than go beck home being a pig =)





Then go mamak blow water at night =)

Lonq time din go there ald .

Change a lot . but the maggie goreng still sedap X)

When pay . wow @@ Really cheap =)

2 roti telur . 1 milo panas . 1 100plus . 1 teh o ice limau

2 maggie goreng and 1 mee goreng just RM15 =X

Swt until 99 ==

that abang still gv we sweet before we beck home =)

Really nice ^^ wakakaka


石欣卉
一人留


有一种想陷下去的感动
听着你的脆弱并非无动于衷
我总是忘了怎么不挥霍
你辽阔的温柔他现在比从前消瘦

可惜你的爱我不能收
可惜你的手我不能握
你别再累了我想甩脱

三人游两人疚一人留
微微的深深的不能舍不得
淡淡的浓浓的都已不值得
你应得的不在我这
勇敢走下一段路口会有人等候
比我更大方给你更多快乐
用真心将你完成

有一种挥之不去的内疚
读着我的伤忧读着你的难过
放开你无助安放的执著
好朋友依旧不会就此擦肩而过

可惜你的爱我不能收
可惜你的手我不能握
你别再累了我想甩脱

三人游两人疚一人留
微微的深深的不能舍不得
淡淡的浓浓的都已不值得
你应得的不在我这
勇敢走下一段路口会有人等候
比我更大方给你更多快乐
用真心将你完成

我知道我知道我知道
是因为是因为我的爱
我的爱在他身边总离不开~
我爱在这总离不开~

我想甩脱
三人游两人疚一人留
微微的深深的不能舍不得
淡淡的浓浓的都已不值得
你应得的不在我这
勇敢走下一段路口
想不到的会出现的
比我更大方给你更多快乐
用真心将你完成
比我更大方给你更多快乐
我期盼你能快乐

ii Love this song recently =)

0 评论:

Related Posts with Thumbnails