THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, November 18, 2009

♥ Day 0ut :))

Chubby face X)






Yesterday night many friends sms me say midnight got meteor can watch :)
Den I also forward to many friends to tell tis good news~
Den at the night , after Hubby asleep and I ald send the good luck msg to Carson..
Im kinda boring..den play the NDS =.=
After a few minute..I went out start to waiting the meteor appear..



_______Wait________
___________Wait____________
____________And wait ____________


Until 5am..also din had anything on the sky..Just a few of star and the moon =.=
I give up le.. den beck home..Gosh! im cold at outside :( Home is warm place for me ^^
Finally I prepare to sleep at 6am ~ The night , is cold and few lonely~

睡了四小时,达玲叫我起床陪她吃早餐..我..睡眠不足吖=(
嘿嘿,吃东西是又碰到TOP AND BOTTOM的老板娘^^穿着很时尚,我很喜欢^^

自从我第一次去那间店,我就对那间店情有独钟~
在KUCHAI LAMA新开的PAPPA RICH楼上..那里的摆设很特别..衣服也很美..虽然很贵啦 >.< 今年的第一份礼物就是姑姑送的dinner dress..就是在那里买的=) 只是超低胸..没有什么场合适合穿.. 吃饱后陪达玲买水果..老板娘请我们吃^^赚到了XD 到家后冲好凉就准备出去走街了=) 天阴阴的..要下雨了~
真是够力,不用一小时..两个人就花了百多块~ 罪魁祸首是高跟鞋啦XD我对银色那双一见钟情..爱到不行~
最后还是忍不到..带它回家了X)
过后买些零碎的东西..还有表哥女友的最爱..MELODY..送给她~
因为她下星期就正式成为我表嫂了..哈哈哈=D
过后弄指甲..就那么一支=.=又粉色系的..
Nail in PINK and a cute keychain XD

今天买了很多粉色系的东西..
Den go magazine shop..yaya..is my super idol..JOLIN^
Den gong zai shop saw my zai zai at there osoXD
i love spicy XD


My mui love the song of sorry sorry so much recently..
Super junior d..but I more love see the girl generation dance of tis song..
Kinda syok and sexy..hahaas XD
And I see the Y-tou imitate the Super Star MJ dance on youtube jz now..Not so same but quite cute and funny XD


晚上,一位已经很久没联络的朋友MSN找我..
谈了一下,他和我说生日快乐..我被他吓到@@
他说提早祝福我^^想不到那么久了他还记得.^^

还记得在2006年的情人节..他打来给我..一接电话..没说是谁..就唱童话给我听@@
那时很HIT这首歌的..可是我听到一半就盖他电话了==
因为觉很奇怪..他一直唱都不停@@

这些,都是回忆~
他,给过我纯纯的暧昧..
至今,大家还是朋友~
他说POS LAJU礼物给我..我不好意思收..拒绝了他~
无论如何..如果真的收到他的礼物..谢谢~

我会珍惜!








人生中的挫折不是尽头,而是告诉我们该转弯

0 评论:

Related Posts with Thumbnails