THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 5, 2010

♥ Just some picture =)





Today 0pen my file .

Saw my picture got many haven update up .

Coz that time my com spoil ald X(

Just a post with my picture

im free now =)


Tomorrow's party , i must have fun with y0uu all =D

♥ i might say , all 0f them ..

I like today with y0uu
Your hug , your kiss
Let mr feel so warm .
我要的安全感 安定感
就像今天 的我们
好好谈 把问题解决
希望 的是 我们都能快乐
今天 该看的信息我看了 不该看的我也看了
也知道了全部
我没让你知道 只想好好的思考
我好想开口和你说 我不喜欢
可是 我办不到 =(
因为 那是我唯一能给你的小小空间
对不起 我爱你
我只想说 虽然我不曾在你面前哭
虽然我很伤心 可是我都坚强的笑过
那不是真实的笑容 只是在掩饰自己的难过
不知道从几时开始 我已习惯用这种方式去掩饰了
虽然你了解我 可是我想贪心的希望 你懂我


学业 我要把你搞定 !!

0 评论:

Related Posts with Thumbnails